واژه CRM مخفف Customer Relationship Management به معنای مدیریت ارتباط با مشتری و استراتژی است که سازمان برای: شناسایی، انتخاب، ترغیب، گسترش، حفظ و ارائه خدمات به مشتریان در تمام قسمت ها پیاده می نماید.

نرم افزار CRM با هدف افزایش سطح سود در بلند مدت و مرکز توجه قرار دادن مشتری که باعث رضایت هرچه بیشتر وی و افزایش سطح درآمد سازمان می شود، تولید شد. نرم افزار CRM باعث می شود تا بر روی ارتباطات درون سازمانی و برون سازمانی متمرکز شوید.

در حقیقت نرم افزار CRM در سازمان باعث افزایش فروش، حفظ و افزایش وفاداری مشتری، جذب مشتریان بالقوه و ارائه خدمات پس از فروش در سطح بالا می گردد.

برخی از امکانات نرم افزار CRM

  • دسترسی سریع و آسان به اطلاعات مخاطبین
  • مدیریت وظایف پرسنل
  • ارزیابی عملکرد پرسنل
  • ثبت عملیات فروش
  • تفکیک و درجه بندی مشتریان
  • ویرایش و بهبود فرآیندهای فروش و بازاریابی
  • سنجش هزینه های صرف شده در بازاریابی
  • توانایی هدف قرار دادن مشتریان سود آور
  • بهبود کارایی و اثر بخشی خدمات به مشتری
  • افزودن مشتریان جدید
  • افزایش گردش مالی مشتریان
  • پاسخگویی سریع به درخواست مشتریان


بهترین نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری ، از شروع فرایند فروش یعنی بازاریابی تا مرحله ارائه خدمات پس از فروش و سامانه های رضایتمندی مشتری را پوشش می دهد و به سادگی امکان راه اندازی اتوماسیون اداری، بازاریابی و فروش و خدمات پس از فروش و همچنین یکپارچه سازی با سایر سیستم های اطلاعاتی نظیر مالی و . را فراهم می سازد.




مشخصات

  • جهت مشاهده منبع اصلی این مطلب کلیک کنید
  • کلمات کلیدی منبع : مشتریان ,مشتری ,افزار ,افزایش ,خدمات ,مدیریت ,مدیریت ارتباط ,ارائه خدمات ,افزار مدیریت ,قرار دادن ,افزار مدیریت ارتباط
  • در صورتی که این صفحه دارای محتوای مجرمانه است یا درخواست حذف آن را دارید لطفا گزارش دهید.

تبلیغات

محل تبلیغات شما
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

ونوس گرافیک شمع و پروانه Jamie زنگ خبر وردنجان سیب رایانه DELTA TECO تعمیرات تخصصی اینورتر و درایو دلتا و تکو vfd-b vfd-e vfd-el c2000 c200 7200ma 7300cv مبل انواع روشنایی درکرمان آموزش رایگان بورس