▫️هر مشتری با ترکیبی از انگیزه‌های مختلف، تصمیم به استفاده از خدمات یا محصولات کسب و کارها می‌کند.

▫️هنگامی که مشتری، مشکلی را تجربه کرده و به یک راه حل نیاز دارد،راه حل مورد نظر آن‌ها را به سمت انتخاب یک محصول یا خدمت سوق می دهد. 
▫️به عبارت دیگر، انگیزه‌های مشتری، نتیجه نیتی فرد است. هرچه نیتی بیشتر باشد، نیاز نیز بیشتر می‌شود.
▫️اینجاست که کسب و کارها باید با ارائه راه حل قانع کننده به نیازهای مشتریان پاسخ دهند.
▫️مشتریان نیز در صورتی که آن راه حل را موثر مناسب و یا مقرون به صرفه تشخیص دهند از آن استقبال می‌کنند.

▫️اغلب خریدهای مشتریان با یکی انگیزه‌های زیر انجام می‌شود:

1. نیاز / مشکل
2. ترس
3. طمع
4. لذت
5. غرور
6. انگیزه
7. خستگی

▫️بهترین روش برای پوشش‌دهی تمامی این نیازها استفاده از برنامه‌های وفاداری مشتری است.

منبع


مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

فروشگاه اینترنتی خرید لباس تجهيزات پزشکي محيا طب آسيا گستر تلفن تماس: 55435139_09129412354 اخبار تکنولوژی آینده هزاران سال است که آمده ... مرجع تورنمنت های بازی های آنلاین Mike آندروید ها اتاق کوچک تکنو کمرا انشا بیستپ